KSIĄŻKOWE POLECAJKI, "MAMY DLA MAMY" RECENZJA

Witajcie w piątkowe popołudnie!
Dzisiaj chciałabym przybliżyć Wam jedną z książkowych pozycji, którą ostatnio przeczytałam.
Jest to książka stworzona przez 1200 kobiet, pn. "MAMY DLA MAMY, Tom I: Ciąża - jak przygotować się na życiową rewolucję?", klik
Jestem obecnie w ciąży więc ta tematyka jest mi bardzo bliska. 
Książka przeznaczona jest dla wszystkich przyszłych mam, jednak ja w szczególności chciałabym polecić ją mamom, tzw. pierworódkom. Uważam, że tematyka poruszona w tej książce rozjaśni wiele niewiadomych, z którymi borykają się młode mamy. 
Z lektury tej książki oprócz wiedzy merytorycznej wyniosłam także wiele praktycznych rad odnośnie suplementacji i badań przyszłych mam, o naszych przywilejach w pracy, kompletowaniu wyprawki, poradach odnośnie podróżowania, stosowania zabiegów pielęgnacyjnych w ciąży, produktach, które mogą nam szkodzić czy w końcu o wielu obawach jakie dopadają Mamy. 

W książce znajdziecie m.in. takie działy jak:
  • Dziecko
    - Zdrowie i rozwój
    - Wyprawka dla dziecka
  • Mama
    - Zdrowa i zadbana przyszła  Mama
    - Emocje i kondycja psychiczna przyszłej Mamy
    - Co jeszcze powinnaś wiedzieć? (prawo Mam a różne formy zatrudnienia, bezpieczeństwo w ciąży w podróży, także samolotem itp.)
  • Poród
  • Połóg 
    - Aspekt fizjologiczny jak i psychologiczny
  • Poronienie
    - Aspekt medyczny, psychologiczny, prawny
Książka napisana jest prostym językiem. Pomaga przejść przez okres ciąży z większą świadomością.
W książce znajdziecie odpowiedzi na większość pytań, które rodzą się w naszych głowach tuż po zobaczeniu dwóch kresek na teście ciążowym ;) 

Czy tę książkę wato przeczytać? Zdecydowanie tak!

Z niecierpliwością czekam na Tom II, poświęcony tematyce Macierzyństwa.
Mam nadzieję, że zdążę przeczytać ją przed porodem... ;))) 


Do następnego!

Komentarze

Popularne posty