PIERWSZY KROK

Witajcie w sobotni poranek!

To mój pierwszy wpis na blogu... od około 3 lat....
i muszę się Wam przyznać, że bardzo się cieszę z tego kroku. Blog założyłam cztery lata temu, ale wszystkie posty jakie pisałam wcześniej zostały usunięte, wydawało mi się, że są za słabe..

Długo szukałam pomysłu na siebie, po drodze była jeszcze pierwsza praca na pełen etat, a w międzyczasie zrywy do pisania..

Chciałabym zaprosić Was do wspólnej wyprawy w nieznane! Do wspólnej przygody i pracy nad sobą, swoimi słabościami, a także nad mocnymi stronami. Mówią, że w kupie siłą drzemie, dlatego trzeba działać razem. Wspierać się, motywować i radzić! :) 

Chcę stworzyć właśnie takie miejsce - miejsce dla każdej kobiety i nie tylko.

Jestem 27-latką, wkrótce po raz pierwszy zostanę mamą. 

Blog założyłam cztery lata temu z myślą o rozwoju swoich pasji i spełnieniu marzeń.
Mam nadzieję, że blogowanie pomoże mi odnaleźć siebie, ukierunkować się na to co chcę robić w życiu, pokaże mi moje silne i słabsze strony. 
Pasjonuję się fotografią, tańcem, modą, muzyką, książkami i oczywiście przyrodą. Wielu rzeczy muszę i chcę się nauczyć, dlatego proszę o wyrozumiałość.

Już teraz dziękuję za poświęcony czas i odwiedzenie mojego bloga. 

W komentarzach zostawcie swoje adresy, z chęcią do Was zajrzę.

Buziaki i do usłyszenia! 


Komentarze

Popularne posty