Lipcowe kadry


Lipiec to miesiąc, w którym spojrzałam na siebie bardziej przychylnym okiem.
Moim wielkim osiągnięciem jest to, że przestałam zajadać się słodyczami, zaczęłam pić trochę więcej (wodę czy soki) i dużo gotować.
Powoli też rozszerzam swoją strefę komfortu co bardzo mnie cieszy.
Szukam swojego miejsca w sieci jak i poza nią.
Szukam swoich "tematów".
Przepiękne osiągnięcia ma mój synek - nauczył się pełzać do przodu i do tyłu. Ma także dwa lipcowe ząbki <3
Lipiec to miesiąc wdzięczności, za to co otrzymałam od losu - rodzinę. To także miesiąc, w którym poczułam, że oprócz prężnego działania na co dzień jako Mama, Żona i Pani Domu muszę mieć także czas na swój rozwój, a przede wszystkim odpoczynek.


Lato w pełni. Pąki funkii i hortensja w czasie kwitnienia.

Fioletowe kwiaty . Czytam "Jak zrozumieć małe dziecko".

 
Czytanie w altanie gdy Maluszek śpi


.
Lato na mojej wsi. Dzikie jest piękne.. Wild is beuatiful. 

Jedna z przeczytanych książek. Od "Karczmarki" rozpoczęłam pisanie bloga w tym roku.

Zachody słońca, przywilej mieszkania na dziesiątym piętrze.

 
Lato w mieście, pochmurny dzień.

Różyczki od Męża, takie będą kwitnąć na naszej działce <3

Jestem ciekawa co przyniesie sierpień - oby był dla mnie dobry.
Potrzebuję skrzydeł aby lecieć po swoje :)

Jakie mam postanowienia?
👉 pić 1,5l wody codziennie
👉 zadbać o aktywność fizyczną (min. 30 minut codziennie)
👉1 post (na blogu jak i na instagramie) tygodniowo
👉nadal szukać siebie (czytanie, kursy)
👉pierwsze kroki w pracy online 
👉zadbać o swoją skórę (codzienna prawidłowa pielęgnacja)
👉utrzymywać porządek w domu (odkładanie rzeczy na miejsce)
👉aranżacja mieszkania 
👉czytać minimum 15 minut dziennie

Pod koniec sierpnia rozliczę się z powyższego - co i w jaki sposób udało mi się zrealizować (mam nadzieję, że tylko taki będzie finał ;))) )

Jak u Was wyglądał ten miesiąc?
Jakie są Wasze postanowienia?

Dla ułatwienia zostawiam Wam do pobrania checklistę, na której możecie wypisać swoje postanowienia i codziennie odznaczać zrobione bądź nie. 

Do następnego! 😊

Komentarze

Popularne posty